آستروتورف مارکتینگ (Astroturf Marketing) م
آستروتورفینگ چیست و کاربرد آن در سئو کدام است؟
25/آوریل/2017
الگوریتمfred
الگوریتم Fred
6/جولای/2017

در بلند مدت همه ما مرده ایم!

استارت آپ

استارت آپ

در بلند مدت همه ما مرده ایم!

این روزها که تب و تاب راه اندازی استارت آپ ها داغ داغ شده است و هر فارغ التحصیل دانشگاهی تمایل به راه اندازی کسب و کار خود را دارد، توصیه می شود افق پروژه های بازدهی کسب و کار خود را حداکثر در سه سال ببینید؛ چون در حال حاضر سرعت تغییرات از سرعت تدوین این یادداشت نیز پیشی گرفته و افرادی که نتوانند خود را با تغییرات محیطی وفق دهند، محکوم به فراموشی هستند. از طرفی با توجه به تغییرات محیطی در بازار ایران، به قول کینز، در بلند مدت همه ما مرده ایم! و کسب و کارهایی که بازدهی خود را طولانی مدت می بینند نیز ممکن است در طوفان تغییرات گم و یا نابود شوند.

بر اساس آماری که در آمریکا منتشر شده است، حدود 88 درصد از کسب‌وکارها در همان سه سال نخست شکست می‌خورند و فقط 12 درصدشان وارد فازهای بعدی می‌شوند و سال‌های بیشتری عمر می‌کنند؛ این آمار نشان می دهد که شکست در استارت آپ ها امری طبیعی است اما افرادی می توانند موفق باشند که از این شکست ها درس بگیرند و تجربه بیاموزند و آن را مقدمه ای برای پیروزی و موفقیت در کسب‌وکارهای بعدی خود ببینید.

محمد جمعه پور
محمد جمعه پور
محمد جمعه پور هستم.it خوندم و در حال حاضر در زمینه سئو و طراحی وبسایت فعالیت می‌کنم. در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی، سئو و بازاریابی محتوا مطالعه دارم و برای خوانندگان علم سئو می‌نویسم.سپاس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *